Výzva hlavně pro firmy

Nejvíce nám po pomalejším rozjezdu v březnu pomohlo, že lidé s velkým pozitivním ohlasem reagovali na nové možnosti zapisovat cesty i mimo práci nebo domácí cvičení. Ačkoli účastníků je ve finále méně než v předchozím ročníku, registrujeme zároveň i nové účastníky, co do výzvy šli letos poprvé. Vzhledem ke všem okolnostem si všech letošních účastníků obzvláště vážíme a děkujeme jim, naše lokální partnery zapojené do akcí na triko nevyjímajeshrnuje koordinátorka brněnské kampaně Hana Rárová.

Vyvrcholením kampaně byl závěrečný večírek v Otevřené zahradě Nadace Partnerství, kde vedle vyhlášení kompletních výsledků a tomboly s hlavní cenou nového kola od Cyklospecialit, nechybělo i vyhlášení brněnského Cyklozaměstnavatele.

Kampaň chce totiž povzbudit nejen zaměstnance, ale také zaměstnavatele a odměnit ty firmy, které investují a poskytují lepší podmínky pro cyklisty či běžce. Toto ocenění získala například firma Thermofisher Scientific, která letos do výzvy namotivovala rekordních 275 zaměstnanců.
 
Podpora cyklodopravy je nedílnou součástí naší environmentální politiky a rezonuje s naší misí – Dělat svět zdravějším, čistším a bezpečnějšímříká Renáta Millerová, HR firmy ThermoFisher Scientific.

Cílem výzvy Do práce na kole je motivovat co nejvíce lidí, aby jako dopravní prostředek po městě používali kolo nebo jakoukoli bezmotorovou formu dopravy.

Vedle radosti z pohybu mohou lidé pomoci zlepšovat i cyklistickou infrastrukturu díky anonymním datům o svých cestách a tím vytvořit přidanou hodnotu životu ve svém městě. Výzvu Do práce na kole 2020 finančně podpořil Magistrát města Brna, Městská část Brno Střed a Thermofisher Scientific.