Spolupracovat budeš se mnou, s kolegou Peťou - naším specialistou on-line marketingu, správkyní sociálních sítí Veronikou, k ruce ti ale bude i zkušený fundraiser Petr, který stojí za naší úspěšnou letošní Aukcí pro přírodu nebo naše Žena změny: finanční ředitelka Markéta.



Navíc budeš mít možnost pracovat nejenom pro přírodu, ale i v přírodě! Buď v naší Otevřené zahradě v centru Brna s výhledem do zeleně nebo pracuj odkudkoliv, kde se ti bude líbit (podle domluvy).

PŘEDSTAVU, ABYCHOM SI SEDLI, MÁME: 

  • pokud sis již vyzkoušel/a práci na obdobné pozici, je to výhoda.  Pokud nás ale přesvědčíš, že menší nebo jiné zkušenosti (např. z oblasti klientského servisu, komunikace, atd.) doženeš pílí a nadšením, vše potřebné ti ukážeme a doučíme 
  • umíš převzít zodpovědnost za vlastní práci a výsledky
  • nosíš v sobě unikátní kombinaci analytického myšlení (budeš muset pracovat s daty) s duší kreativce (budeš se podílet na přípravě kampaní)
  • nebojíš se občas zvednout telefon a když někoho žádáš o příspěvek, nemáš někde v hlavě pocit, že jsi “vlezlá/ý” (nebo máš, ale nebojíš se vystoupit z komfortní zóny)
  • máš chuť se vzdělávat a rozvíjet v tématu fundraisingu, a to i ze zahraničních zdrojů
  • umíš pracovat v týmu, komunikuješ férově a na rovinu, ustojíš zpětnou vazbu, jsi pečlivý/á
  • máš minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • výborná čeština a dobrá (alespoň pasivní) angličtina je samozřejmostí
  • výhodou je, pokud si někdy slyšel tahle slova: agile, Google workspace, Slack, Asana, Sales Force, Sendinblue, UTM

ZA CO BUDEŠ MÍT ZODPOVĚDNOST?

  • správu a koordinaci kampaní zaměřených na individuální dárce: Sázíme budoucnost, Otevřená zahrada, Živá půda, Běžím pro stromy, Evropský strom roku a další
  • zakládání a správu veřejných sbírek na portálu Darujme a crowdfundingových kampaní na HitHit
  • využití dárcovského potenciálu DMS, spolupráci s Fórem dárců
  • vyhodnocování a naplňování fundraisingových cílů, rozvoj dárcovského potenciálu Nadace Partnerství
  • ve spolupráci se specialistou digitálního marketingu a finančním manažerem vyhodnocení a analýzu dat o dárcovství pro rozvoj dárcovského potenciálu Nadace
  • pravidelnou komunikaci s dárci, správu databáze dárců a vedení jednotlivých aktivit (podklady pro directmailové rozesílky, sociální sítě a web)
  • aktivní oslovování potenciálních nových partnerů a vyhledávání fundraisingových příležitostí
  • aktivní účast v platformě Koalice pro snadné dárcovství, sběr trendů a dobré praxe na školeních, seminářích
  • reprezentaci na akcích spojených s vyvrcholením dárcovských kampaní, např. Jarní slavnost, Alej svobody, Aukce pro přírodu

CO TI NABÍZÍME?

  • smysluplnou a zodpovědnou práci pro největší českou environmentální nadaci
  • příležitost být součástí agilně řízeného týmu Komunikace a fudraisingu
  • přátelskou atmosféru založenou na podpoře, důvěře, silných hodnotách
  • zázemí v nádherném a udržitelném prostředí zelené oázy a pasivních budov v centru Brna v Otevřené zahradě, která letos vyhrála cenu za Kancelář roku
  • odpovídající ohodnocení a zajímavé benefity
  • 3 sick days ročně, 5 týdnů dovolené (po 2 letech 6 týdnů)
  • flexibilní pracovní dobu, občasnou možnost home office
  • možnost vzdělávání prostřednictvím workshopů a školení, přístup k portálu Red Button Edu
  • pravidelná nadační setkání (obědy, teambuilding, vánoční setkání)
  • možnost účasti zdarma na vybraných akcích Nadace Partnerství (vinařské, cykloturistické)
  • zázemí nadační dětské skupiny Pidilidi: pro sladění práce a rodinného života
  • pet friendly office
Nejen kvůli tomu máme na Atmoskopu  90+ % hodnocení.



Zaujali jsme Tě? Ozvi se nám prosím prostřednictvím formuláře níže - přilož životopis nebo odkaz na aktuální Linkedin.
A nezapomeň, že vedle Tvých zkušeností chceme poznat i Tebe samotného/ou. 

S vybranými uchazeči se uvidíme na osobním setkání. S novým kolegou či kolegyní počítáme od září či října, dle domluvy.