Náš “rybopták” (schválně, jestli ho v logu vidíte?), jak našemu logu rádi říkáme, za ta léta přirostl k srdci. Vyjadřuje totiž hlavní esenci naší práce: spolupráci, dobré vztahy, respekt mezi námi a přírodou: jedním slovem partnerství. To bychom rádi zachovali, protože to je princip, který nás před 30 lety formoval a stále dělá tím, čím jsme. Rádi bychom ale představili nový koncept partnerství, který je čitelný a srozumitelný pro 21. století. Proto hledáme zkušené, poctivé a kreativní profesionály, kteří nám pomohou s novým vizuálním stylem etablované environmentální nadace..jpg)
Přihlaste se do 10. 8. do otevřeného řízení na náš nový vizuální styl a podílejte se s námi napřesrok na nastartování nové brand kampaně.
Nechceme toho od Vás do začátku moc, stačí:
- 1. Zaslání relevantního portfolia.
- 2. Zaslání referencí.
- 3. Návrh rozpočtu na zpracování nového vizuálního stylu (do začátku spolupráce očekáváme hlavně práci na novém logu a jeho následné aplikaci pro testování na cílových skupinách).
Vše zašlete elektronicky do 10. 8. 23:59h. Konzultace jsou možné s vedoucím komunikace Davidem Kopeckým na
david.kopecky@nap.cz nebo na +420 721 468 231, více informací o naší práci najdete na
www.nadacepartnerstvi.cz
Co se bude dít dál
Pokud nám Vaše dosavadní práce padne do oka, sejdeme se nebo si zavoláme během srpna a s vybraným uchazečem / vybranými uchazeči do
10. 9. přistoupíme
k návrhu loga a dalších aplikací pro následné podzimní testování na cílových skupinách. S výsledným návrhem vizuálního stylu počítáme do konce listopadu tohoto roku s návaznou brand kampaní v roce 2023.
Součástí nabídky by měl být také návrh na propojení (brand linkage) s ostatními značkovými produkty Nadace Partnerství, především
Sázíme budoucnost,
Živá půda,
Strom roku a
Otevřená zahrada.
Pro další přemýšlení nad zakázkou předkládáme naši představu, co by nový vizuální styl měl vyzařovat:
- sebevědomí velké, vlivné a solidní nadace,
- péči a lásku k české, moravské a slezské krajině, venkovu i městům,
- důvěryhodnost, zkušenosti a expertízu „fachmanů“ z nadace,
- moudrost a vidění za horizonty, (mírná) tradičnost,
- partnerství, spolupráce s různými částmi naší společnosti – s lidmi v obcích, experty, byznysem, veřejnou správou a politikou atd.,
- vize zdravé krajiny, venkova a měst, zdravé společnosti / ve spolupráci s lidmi ze všech koutů naší země pomáhat místům jejich domova, která mají rádi.
Těšíme se na spolupráci!